Årsresumé

Mitt år startade med nyårsfirande med vännerna.
Sedan följde ett riktigt bra avslut på jullovet, fick en pojkvän osv, riktigt lycklg period för min del.
Firade valborg med bästa tjejorna @ my place med massa gott!
I maj oppererades pappa och min farmor mådde inte särskillt bra, va riktigt nere då.
skolan slutade och jag hade en veckas sommarlov innan jag drog iväg på konfaläger.
Nervös och ovetande åkte jag iväg mot lägret, och det visade sig vara de bästa tre veckorna i mitt liv(hittills)
Under lägrret fick jag också reda på att min farmor dött och det var också sorgligt att lämna alla på lägret så där va ännu en svacka. Men efter resten av sommarlovet som jag spenderade tillsammans med mina kompisar så kändes det rätt okej att börja skolan.
När skolan började blev det lite kaos, nya lokaler och allting gick i ett tills höstlovet ungefär. Då hängde jag med skönt folk från konfan och åkte på läger med dom.
Allt blev som vanligt, mycket i skolan, hängde med kompisar på helgerna.
sedan va det ett toooon av konserter och luciatåg.
 
Nu när jag tänker tillbaka på mitt år har det varit rätt bra, men samtidigt väldigt mycket uppochner. Nu ska jag göra allt som står i min makt för att göra mitt 2013 så bra somo möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0