I skrift

denna gjorde jag på min blogg förra året HÄÄÄÄR, varför bryta det liksom, väldigt kul att kolla tillbaka på senare!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, åkt segway och sovit under bar himmel bl.a

Höll du några av dina nyårslöften? haha nej, godisförbud som höll i sisådär tre dagar?

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej

Dog någon som stod dig nära? Ja, min farmor

Vilka länder besökte du? Norge.

Är det något du saknat(ofta) år 2012 som du vill ha år 2013? Pengar

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? 14 Juli, 30 Oktober

Största misstaget? Sa nej till en utomlandsresa.

Har du varit sjuk eller skadat dig? inte mer än vaaaanligt

Bästa köpet? Min dator

Vad spenderade du mest pengar på? Dator(om man syftar på ett köp)

Gjorde någonting dig riktigt glad? Kärlek, konfirmation och vänskap.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Gangnam style och reunite

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? vissa perioder gladare än någonsin och vissa ledsnare.

Vad önskar du att du gjort mer? Sovit och chillat på livet.

Vad önskar du att du gjort mindre? varit uppe på nätterna

Hur tillbringade du julen? Med min familj, farfar och mina systrars pojkvänner.

Blev du kär i år? Ja, två gånger

Favoritprogram på TV? Greys

Bästa boken du läste i år? vet inte ens om jag har läst något, iaf inget bra

Största musikaliska upptäckten? Isbells och Mumford & sons

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Converse

Något du önskade dig men inte fick? Kommer inte ihåg men säkert

Vad gjorde du på din födelsedag 2012? umgicks med kompisar

Hur skulle du beskriva din stil år 2012? Vettefan alltså, salig blandning

Vad fick dig att må bra? Mina vänner, konfalägret

Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen aning

Vem saknade du? många kompisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0