De e fredag

Jaaaaaa för det äre.
 
Har denna fredag varit på tre lektioner i skolan, resten inställt tyyyyp. Efter skolan såg jag och mamma på The hobbit. Bra film, men jag är nog inget sagan-om-ringen-the-hobbit-typ-av-film-fan dessvärre.
Nu ligger jag i min säng och läser(niLÄSTE rätt, när ni LÄSTE att jag LÄSER alltså, bra LÄST!) och käkar godis. Kom hem rätt sent och kände inte för att göra något av kvällen då, det är också världens bästa bok, ni som läst Tillsammans-serien vet nog vad jag snackar om, andra gången jag läser den nu(om inte tredje?). Jämt ba görbra.
 
Hittade också en ljusslinga i förrgår, glad som fäen. Bild på rummet kommer antagligen imorgon, bättre ljus då. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0