-20 grader

Exakt ett år sedan, då satt jag ute och "solade" och åt toast i VÅRVÄDRET. när jag vaknade imorse va världen täckt med snö och is och det va tjugo minus. Fy
Också tagen för sisådär ett år sedan, hänt en del, åtminstone på insidan.
 
Pluggorken vet jag inte riktigt vart den har tagit vägen. Tror min ork för det mesta har försvnnit faktiskt.. det enda jag orkar är typ datorn, kompisar, äta och sova. Och bajsa förstås. Det är väl så livet borde se ut?


Nu ska jag också berätta att jag blödde näsblod för första gången igår. Skräckblandad förtjusning må jag säga! DET VA BLOD, trodde verkligen inte att jag skulle få va med om detta. Det vore ju en skam att missa det. Nu tänkte jag kolla på one tree hill. Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0